ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究者名(五十音順)
  2. 市村 恒士(ICHIMURA Koji)
  1. 学術雑誌論文

自然体験施設における顧客満足からみた新規顧客の利用増進および地域課題解決への波及

http://hdl.handle.net/10258/00010279
http://hdl.handle.net/10258/00010279
2121542d-97fb-478d-a914-171b533230aa
名前 / ファイル ライセンス アクション
JJILA_79_5_589_594.pdf JJILA_79_5_589_594 (1.4 MB)
Item type 学術雑誌論文 / Journal Article.(1)
公開日 2020-08-20
書誌情報 ja : ランドスケープ研究

巻 79, 号 5, p. 589-594, 発行日 2016
タイトル
タイトル 自然体験施設における顧客満足からみた新規顧客の利用増進および地域課題解決への波及
言語 ja
タイトル
タイトル Effects of Customer Satisfaction on Nature-experience-type facility, Promotion to Attract New Customers and Regional Problem-solving by Users
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 利用増進
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 地域課題解決
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 地域再生
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 施設マネジメント
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 use promotion
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 regional problem-solving
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 regional revitalization
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 facility management
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ journal article
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 小松, 亜紀子

× 小松, 亜紀子

ja 小松, 亜紀子

en KOMATSU, Akiko

ja-Kana コマツ, アキコ


Search repository
市村, 恒士

× 市村, 恒士

ja 市村, 恒士

ja-Kana イチムラ, コウジ

en ICHIMURA, Koji


Search repository
金岡, 省吾

× 金岡, 省吾

ja 金岡, 省吾

en KANEOKA, Shogo

ja-Kana カネオカ, ショウゴ


Search repository
室蘭工業大学研究者データベースへのリンク
表示名 市村 恒士(ICHIMURA Koji)
URL http://rdsoran.muroran-it.ac.jp/html/100000092_ja.html
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purposes of this study were to test, using a quantitative model, the hypotheses that customer satisfaction of a nature-experience-type facility has effects on the facility, and to examine a new style of facility management. We conducted a questionnaire survey of users of the Nature Center “Forest Kozan” in Noboribetsu City in 2014, and constructed a model of user evaluation by covariance structure analysis. The model developed showed two effects of customer satisfaction on the nature-experience-type facility: increase in the level of intention of new customers to use the facility through word-of-mouth communication of users and increase in the level of motivation of users to solve regional problems.
言語 en
出版者
出版者 日本造園学会
言語 ja
出版者版へのリンク
表示名 10.5632/jila.79.589
URL https://doi.org/10.5632/jila.79.589
DOI
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ DOI
関連識別子 10.5632/jila.79.589
論文ID(NAID)
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ NAID
関連識別子 130005450061
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 510
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 1340-8984
権利
言語 ja
権利情報 © 2016 日本造園学会
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
主となる版
関連タイプ isVersionOf
識別子タイプ URI
関連識別子 https://www.jstage.jst.go.jp/article/jila/79/5/79_589/_article/-char/ja/
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 11:07:14.697634
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3