ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究者名(五十音順)
  2. ゲイナー ブライアン(GAYNOR Brian)
  1. 学術雑誌論文

Development of a New Primary School English Curriculum and Textbooks in Myanmar

http://hdl.handle.net/10258/00010533
http://hdl.handle.net/10258/00010533
410704da-0b54-4129-a13d-50f5f68d69fe
名前 / ファイル ライセンス アクション
TESL-EJ_24-3_a9.pdf TESL-EJ_24-3_a9 (1.3 MB)
Item type 学術雑誌論文 / Journal Article.(1)
公開日 2022-03-30
書誌情報 en : TESL-EJ The Electronic Journal for English as a Second Language

巻 24, 号 3, 発行日 2020
タイトル
タイトル Development of a New Primary School English Curriculum and Textbooks in Myanmar
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Myanmar
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Primary school English
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Curriculum reform
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ journal article
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 ゲイナー, ブライアン

× ゲイナー, ブライアン

en GAYNOR, Brian

ja ゲイナー, ブライアン


Search repository
HALL, James M

× HALL, James M

en HALL, James M

Search repository
室蘭工業大学研究者データベースへのリンク
表示名 ゲイナー ブライアン(GAYNOR Brian)
URL http://rdsoran.muroran-it.ac.jp/html/100000256_ja.html
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article reports on the design and implementation of an innovative primary EFL program in Myanmar. Begun in 2014, the program is part of the CREATE Project, a joint initiative between the Myanmar Ministry of Education and the Japan International Cooperation Agency (JICA). The project has involved the planning, designing and implementation of a new curriculum for primary school English, along with concurrent materials development and the design of both pre-service and in-service teacher training courses. To give an insight into this multifaceted process, this paper focuses on the development of the Grade 3 textbook and compares it to the former book. After this analysis, it considers teachers’ needs and the challenges they face through analyzing posts and comments made on the “New Curriculum English Subject” Facebook page. Teachers’ primary challenges were learning the new textbook language, incorporating the recommended instruction into their established pedagogical approaches, and time management. The challenges and solutions outlined in this article have both policy and pedagogical implications for curriculum innovation at the primary EFL level, particularly with respect to the issues facing less economically developed countries.
言語 en
出版者
出版者 TESL-EJ
言語 en
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 376
ISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 1072-4303
権利
言語 en
権利情報 https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 11:01:40.864920
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3