ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究者名(五十音順)
  2. 前田 潤(MAEDA Jun)
  1. 室蘭工業大学紀要
  2. 第64号

児童発達支援施設の見学に表れた学生評定の易変性について

http://hdl.handle.net/10258/3788
http://hdl.handle.net/10258/3788
59692c61-135a-4bf0-a483-76aabb21776b
名前 / ファイル ライセンス アクション
64_143.pdf 64_143.pdf (1.5 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2015-03-25
タイトル
タイトル 児童発達支援施設の見学に表れた学生評定の易変性について
言語 ja
タイトル
タイトル Mutability of student's evaluation shown at the visit of Child Development support facility
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Developmental disorder
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Teacher training
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Mutability of student's evaluation
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 今野, 博信

× 今野, 博信

ja 今野, 博信

en KONNO, Hironobu

ja-Kana コンノ, ヒロノブ


Search repository
前田, 潤

× 前田, 潤

ja 前田, 潤

ja-Kana マエダ, ジュン

en MAEDA, Jun


Search repository
室蘭工業大学研究者データベースへのリンク
前田 潤(MAEDA Jun)
http://rdsoran.muroran-it.ac.jp/html/100000155_ja.html
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The students studying the teacher training course had visited the child development support facility. They had replied the semantic differential method tests about their images of disability three times. The first test was checked before the visiting, the second was immediately after the visiting, and the third was two months after of the visiting. These tests were run for the purpose of class assessment. The second test increased the favorability rating of disability. And some students decreased extremely the favorability rating of disability at the third test. The mutability of student's evaluation has been considered. The students who have the concern for another student's thinking or feel sympathy for person didn't decrease their evaluation at the third test. It is necessary that the class should improve the interest in classmate’s thinking.
言語 en
書誌情報 ja : 室蘭工業大学紀要
en : Memoirs of the Muroran Institute of Technology

巻 64, p. 143-151, 発行日 2015-03-13
注記
内容記述タイプ Other
内容記述 教育改善報告
言語 ja
出版者
出版者 室蘭工業大学
言語 ja
論文ID(NAID)
関連タイプ isIdenticalTo
識別子タイプ NAID
関連識別子 120005594206
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 371
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 13442708
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11912609
権利
言語 ja
権利情報 © 2015 室蘭工業大学
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 11:46:06.164776
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3