Item type |
学術雑誌論文 / Journal Article.(1) |
公開日 |
2020-07-20 |
タイトル |
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言語 |
ja |
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タイトル |
高エネルギー吸収型落石防護柵 (支柱強化型) の実物大衝撃荷重載荷実験による性能検証 |
言語 |
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言語 |
jpn |
キーワード |
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言語 |
ja |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
通行空間の安全性 |
キーワード |
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言語 |
ja |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
実物大衝撃荷重載荷実験 |
キーワード |
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言語 |
ja |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
柵変形量 |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
journal article |
アクセス権 |
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アクセス権 |
open access |
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アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
著者 |
酒井, 啓介
奥田, 峻
田邉, 梨沙
岸, 徳光
小室, 雅人
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室蘭工業大学研究者データベースへのリンク |
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小室 雅人(KOMURO Masato) |
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http://rdsoran.muroran-it.ac.jp/html/100000258_ja.html |
抄録 |
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内容記述タイプ |
Abstract |
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内容記述 |
The regulation for countermeasures against rockfall disaster has been revised focusing on the safety of road traffic. If the national disaster occurred, it may be important to ensure the road network against the disaster to save people’s lives and to keep the logistics network. Therefor at first the construction limit area of roads must be protected from falling rocks as far as possible. To accomplish this, some kinds of traffic facilities were installed along the highway networks. In this paper, a low deflection barrier was developed and its applicability was verified based on the full-scale impact loading tests fallowing the design guidelines. Here, outline of the structural details and experimental results were introduced. |
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言語 |
en |
書誌情報 |
ja : 構造工学論文集 A
巻 65,
p. 955-963,
発行日 2019
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出版者 |
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言語 |
ja |
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出版者 |
土木学会 |
出版者版へのリンク |
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10.11532/structcivil.65A.955 |
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https://doi.org/10.11532/structcivil.65A.955 |
DOI |
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関連タイプ |
isIdenticalTo |
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識別子タイプ |
DOI |
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関連識別子 |
10.11532/structcivil.65A.955 |
日本十進分類法 |
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主題Scheme |
NDC |
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主題 |
511 |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
1881-6614 |
権利 |
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言語 |
ja |
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権利情報 |
© 2019 土木学会 |
著者版フラグ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
フォーマット |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
application/pdf |